Powered by Blogger.

serabut !

          assalammualaikum , salam satu malaysia , melaka maju negeriku sayang bandar teknologi hijau ! haha dh macam YB Azli nk  bgi ucapan pulak ! ok , aku nk start citer ini , kalau tk nk dgr sudahh ~ aku tk paksa pon ! :P
       
          harini dan semalam mmg membuatkan aku sangt -sngtt serabut , dgn masalah add math nyer , itulah ini lahh , mmg sngtt mnyakit hati ! err ! :\ mula2 dgn add math , sampi dua tiga jam aku carik jawapan dy , tpi tetap tk jumpe , trpkse gune plan b tiru org kt asrama nnti. dah lah biology tk siap , arab lagi ? ohh korang bayang kan jelahhh ! tkpe2 sabar itu separuh dari iman kan ? ya Allah permudahkanlah ! :)

           lepas masalah tu , timbul lagi satu maslh dgn someone nihh ! err , kenapa lah kau selalu buat aku risauu ?!haa ? haaa ? mmg sangt menyirap ! ahh , lantak lahh ! dy bukan kesah pon kan ? sedih akuu :( !  haha ~ tkpee2 prinsip yg aku pegang ! smile alwayss ! haha ! :) cing ! cing ! nampak tk gigi aku yg tk berape nk putih tuh ? *mestilah tk nampak apelahh !dah lah ,kalau ikott kan2 mcm2 aku nk tulis !
       
          okaylah cukoplah tok  arini , aku nak balik ke asrama tercintaa tuhh !*tercinta konon ! haha ! bai ! bai ! assalammualaikum ! :) maa's salamah ! semoga hari esok lebih baik dari hari ini ! :)




nampak tk gamba uhh ! cmtulahh rupe aku skrangg ! haha !  ~ ,~


0 Komentar untuk "serabut ! "

Back To Top