Powered by Blogger.

Myself :)

       assalammualaikum ... yeahh ini adalah kali pertama aku post dgn manggunakan ayat sendiri dan aku masih baru mengguna kan blogg nih. so, pham2 jelah budak masih baru belajar  . sebelum aku terlupa, aku nk berterima kasih kt kawan aku sorang nih Hamizan Hamzah , die mmg hebat bab2 edit blog ni , gune code2 ntahh ape ntahh~ aku pon tk brpe nk pahamm !pening ! haha
     
        Nama yang diberi oleh ayah dan ibuku yang sngt aku cintai ialah Muhammad Nurazli bin Mohd Dali. Umur 15 tahun 1 bulan tpi kire nyer thon 2013 aku ni fom 4 lahh , hehe *lorat an aku ? haha lantakk lahh :P.kire nyer baru selesai dpt result PMR laa.Peristiwa tuh mmg tk leh aku lupakan !  Aku tinggal di kampung selandar ! dan inilah diri aku !

sekian, terima kasih !
   
0 Komentar untuk "Myself :)"

Back To Top