Powered by Blogger.

:)

       ehemm , ehemm ! assalammualaikum setelah sekian lama tk update blog nihh , sudah berabuk. fuhhhh ! tgk tuhh bnyk habukk , *kay ngarut , haha ! arini aku nk citer pasal skola akuu , hurmm , tkde ape yg menarik pon sbnrnyeee skolaa aku , nak thu tk ? aku baru lepas peksee UP1 dan inilah hasil nyeee ! 2A 2A- 4B 1C 1D 1E hahah ! terok kan ? yang pling tk bole blaaaa ! yg E tuh BM hahaha ! tkpee laaa baru balik dari london lah kata kann , nak wat cmne ? haha. kay lawak kayy :P tkpeelaaa jnji aku dh berusaha.kt skola baru aku tuh ade bahasa antarabangsa dan aku amek bahasa jepun ! berapa untung nyee member aku sorang nih sbb skola aku anta dy pi jepun ! wow ! haha, jeles seyhh. lpstu dapt B auu mase pekse . tk caye ? tkyah caye pon sbb aku meniru, jahat un aku ? :P sekali sekale haha XD

   lepastu aku ade dgr lagi , sorang lgi dri batch aku dpt gi australia ! mak aihh ! untunglaaa dyy :( aku bile lah lgi kan ? kan ? 
  
   den , aku nk citerr , senaanyee aku tk sangkee aku terpilih tok pegi pertandingan memanah peringkat negeri tuu ! hurmm , terharu dan aku berharap niat aku tk brubah adalah untuk mngikut sunnah nabi :) insyaAllah dan ingat kan dpt lah pegi HK memanah kt terengganu , 1 mingguu ! perhh , kan bgus kalau dapat gi :( tpi tkde rezeki nk wat cmne , redha jela.



dan sini lah tempat aku lawann ! walaupon kalah tkpee pengalaman :)


  serupee teddy bear yg tembam tuhh :P

sekian, maa's salamah :)


0 Komentar untuk ":)"

Back To Top